Världens mest ensamma dag...

Just nu har jag verkligen det. Mamma och Pappa har åkt till Olofsbo, trots att det är söndag är det ingen kompis som svarar på mina sms så jag antar att dem jobbar och jag har inte en chans att ta mig till stallet heller =( Kan ingen ringa mig?

Jag skulle åkt med till Olofsbo ialla fall, men iomed att min syssling ockuperar stället med sina kompisar och halvsyskon så har jag ingen lust. Jag kan inte gå i bikini eller sola om dem är där. Jag känner dem inte. Han är ju dessutom i 25 års åldern så han och hans kompisar har nog roligt på kvällarna... Vilket hindrar mina planer att ta dit mina kompisar.

Jag vill inte sitta inne men hela huset är omringat av byggnadsställningar, för vi håller på att måla om huset, och dem är inte små! Jag försökte ligga på gräsmattan men myrorna kröp innanför mina shorts!! Bokstavligt talat! Så jag klarade inte av att ligga där heller. Den lilla plätt av altan som inte är täckt av skyddspapper och byggnadsställningar är nu täckt av skugga -.- Jag hatar vår tomt! Där man faktiskt kan ligga och sola har bara sol ungefär 4 timmar om dagen och dem timmarna passar inte när man vill sola sig brun mellan regndagarna.

Vilken hopplös dag...
Imorgon blir jag ensam hela dagen igen, eftersom morfar ska till sjukhuset 7.15 am.
Vad ska jag hitta på då? Hoppas att det inte blir en till sådan här dag!


Kommentarer
kim

Fan, synd att jag har jobbat idag... och att jag ska jobba hela dagen imorgon! Annars hade jag kunnat komma och hålla dig sällskap! Men på Onsdag ses vi ju! Och nästa vecka...eller nu till helgen så blir det picknick!

2008-07-27 @ 18:10:56
URL: http://heymoon.blogg.se/
evelina

ha en bra dag!

2008-07-28 @ 14:30:50
URL: http://evveistheman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0