Nine in the Afternoon



Kim, jag har återvänt till P!ATD.
2005-2006 lyssnade jag sönder deras album A Fever You Can't Sweat Out, och har faktiskt inte lyssnat på den på huuuuuur länge som helst. Men så nu när man har fått tag på Spotify så snubblade jag över låten Nine in the Afternoon och That Green Gentlemen och jag är hooked igen... Nu spelas Panic! At The Disco om och om igen =D Dem ska inte spela i London i höst som vi kan åka på?

Anywho, gjorde mitt sista engelska prov i måndags så nu är det bara två prov kvar på tisdag och onsdag nästa vecka. Alltså har jag fått överstökat 5/6 ämnen! WOHOO! =D

English P2



Kommentarer
KIM

Ååååh, jag blir så rörd xD Haha.



Det var på tiden Kerre ;) Så fort dem ska ut på turné igen ska jag tala om det för dig. :D

2009-05-13 @ 21:17:18
URL: http://heymoon.blogg.se/
KIM

i'm soooo proud!

2009-05-13 @ 21:21:50
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0