Hoppträning

Bild inte från idag!!! (hoppade högre än så :P)

Det blev en liten hoppträning i paddocken för Marika. Årets första hoppning både för mig och för Yatzy, så det var lite nervöst. Jag måste verkligen hålla igång hoppningen så att jag itne blir rädd. Har tendens att bli det. Allt desto större anledning att hoppa mer, högre och äckligare hinder, som oxrar. Men det sitter i huvudet på mig och inte i Yatzys. Hon vill inte stanna, hon stannar inte för att det är en oxer, vilket jag ibland tror precis när jag vänder upp mot hindret. Det är mitt fel om hon stannar. Alltså måste jag hoppa mer. Inte för att hon stannar mycket. Bara en gång idag, och det var för att jag blev osäker. Men det var jätteroligt när det flöt på! Allra helst hade jag sett att mamma kom och tittade på. Hon har itne sett mig hoppa Yatzy.

Oh well, en uppdatering om helgen i Stockholm kommer. Jag är bara lat! Sorry!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0