Gone for the weekend

Så varför ser jag ut som jag gör nu då?

Min dubbelgångare till kusin, Karin, gifte sig uppe i Ramsjö där Joel kommer ifrån. Ju längre norrut, desto fler mygg. Det behövs ingen studie på det, ett uppenbart faktum. Men för att klaga mindre, så var ju vädret i lördags helt underbart!!! Lite varmt kanske, men hellre varmt än regnigt och kallt! Naturen där uppe var såå vacker!!

Fyra våningar tårta, jättegod mat och vacker cermoni, naturligtvis! Jag har alltid älskat när släkten träffas, så hela familjen och alla mina kusiner från pappas sida var där, det kunde ju inte bli bättre!!

Och vi dansade ända in på sena natten, jag gick och la mig halv fyra! HAHA! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0