Tullgarn slott

Eftersom natten till söndag blev så sen, så bestämde vi oss för att spendera en natt i Stockholm. Vi passade på att sova på samma hotel som brorsan. Så i söndags åt vi middag på T.G.I Friday! SÅ GOTT! Hoppas att den resturangen kommer till Göteborg snart!!! Efter det strosade vi runt i gamla stan. Det är ju såå mysigt där, i de trånga gränderna. Alla gatunamnen gör ju halva nöjet! Tänk om man bodde på Stora Gråmunkegränd eller Kåkbrinken.


(Ser ni så fina mina ben är... NOT!)
Så igår körde vi förbi Tullgarn Slott strax söder om Stockholm, i detta underbara väder!! Ett sånt fint slott det är! Synd att det var stängt att gå in i det på måndagar, men stallet var öppet och de hade gjort ett café av det. Man kunde sitta och äta i spiltorna. Dem var så fina! Ett riktigt fint stall! Jag kunde nästan se alla hästarna framför mig på 1800-talet! Jag måste åka förbi fler slott, det är så mysigt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0