Update

Började dagen lite slappt, men bestämde mig sedan för att ta en promenad, som jag dessutom hade gjort igår med (Y). Jag tycker jag gick ganska långt ändå, upp i Brämhult förbi ICA och sedan nedåt Lages bort mot Scoutstugan och därifrån ner över motorvägen, runt kyllaren och tillbaka "bakvägen runt Svensgärde" hem. Enligt eniro närapå 3,8 km!! 35 minuter tog det i rask takt. Jag glömde dock min stegräknare :(

Min promenadsrutt!!

Så när jag gick genom industriområdet där i nedre Svensgärde/Kyllared så tappade jag hakan. Där står en Aston Martin Vantage parkerad!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Utav alla ställen och bilar!!! Får jag välja mellan Ferrari och Porsche så blir det Porsche, men om jag får välja mellan alla märken, så blir det Aston Martin!! Jag dog, så het bil!!! Var ju naturligtvis tvungen att sms:a Sara ;D



I tordags var lill- inte-så-liten-längre-kusinen här och sov över ;D Och i fredags spann vi loss i Knalleland. Jag hittade riktigt fina saker :D Det var skönt att få min outfit färdig för 20-års kalaset i lördags!! Så här blev det:



Jeans från gina 99:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och linne + tröja från H&M. Köpte två linnen i olika förger, ett lite gammelrosa och ett lite beige/äggskal. Fyndade en top från Stockhlm på MQ också :D (Y) 89:-!! Det syns lite dåligt men den är ljusgrå och vit randig.



Dessutom så köpte jag en film med. Daybreakers hette den. Ja, en vampyrfilm till :P Men denna var helt och hållet Action/Thriller, mera thriller än action. Ganska bra, lite småblodig och seg emellanåt men en bra film och ågrar inte köpet! Helt klart en bra film som man borde se!


Kommentarer
lill- inte-så-liten-längre-kusinen

inte illa, nu fattas bara joggingturen på morgonen! :)

2010-07-19 @ 20:59:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0