Ja, jag är beroende av TV

Så många tv serier har uppehåll nu ju! Vampire Diaries i Sverige, och säsong 2 dröjer tre månader åtminstone i USA. Stargate Universe, Desperate Housewives och glädjande relativt nya nyheten om att The Big Bang Theory inte läggs ner som så många andra serier. Uggly Betty och Legend of the Seeker har sänt sina sista avsnitt (men inte än i Sverige som tur är!!) :'(

HUR ska jag överleva?

Antingen, kan jag läsa The Short Second Life of Bree Tanner eller så börjar säsong 3 av True Blood i USA idag. Det borde ju innebära ett avsnitt i veckan hela sommaren!!!! :D :D

Frågan är ju bara om jag kommer att kunna hålla mig borta från säsonger som inte har visats i Sverige än? Uppehåll är det värsta som finns!!

Också har jag ju köpt första boken i True Blood serien, samt läst ut de två första i Vampire Diaries. Dem var lite sega faktiskt, men mot slutet av bok två så tog det verkligen fart. Jag får skynda mig att köpa bok tre och fyra!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0