Ätdag 1

Så då var jag inne på min första ätdag! Skolan börjar kl 13 och jag låg uppe länge igår och kikade på Iron Man 3, släkte nog vid kl 1 på natten. Därför blev det en liten sovmorgon. Jag hade inga större problem med hungern på min första fastedag. Den kändes lite precis innan lunch när jag visste att vi skulle till Masala, men det var nog mest förväntningarna om att få mat som gjorde sig till känna då. Jag tycker väldigt mycket om indisk mat för att inte tala om gooooda naanbröd! MUMS!

Men när jag vaknade imorse var jag långt ifrån vrålhungrig! Kunde lungt gå ner till köket och äta frukost som jag alltid gör när jag har gott om tid på mig. Dricker kaffet först, väntar en liten stund och äter sedan en smörgås eller två med juice. Nuförtiden har jag återgått till en barndomsfavorit i familjen till frukost. Hönökaka med tysk salami. Ja, det måste vara den tyska! ;)

Igår kväll åt jag en skiva lingongrova med två kokta äggvitor (jag gillar inte äggula som den är men gärna i matlagning) och 1msk senap. Totalt ca 155 kcal. Smakade som jul med ägg och senap! ;)

Idag är det frossardag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0