Århundradets Dag!!!

Denna dagen är lätt århundradets dag!!!

Varför? Jo, redan igår, när vi hade ridit färdigt, hörde jag att min ridintruktör Malin pratade med en av eleverna om en fotograf, men tänkte inte så mycket mer om det. Så idag, när jag och två andra går ut för att hämta hästarna så kommer en fotograf och går med oss. Creon ville nog in för han kom fram till mig och då tog fotografen kort på mig =D Jag trodde att han kanske tog kort för ridhuset. Han fortsatte att ta kort på oss hela vägen in till stallet och då frågade han mig ifall jag ville stå lite "modell" med hästen utanför.

Hur kul var inte detta då! Han ville ha bilder som visade närhet mellan hästen och ryttaren, så det blev pussbilder och skrattbilder. ÅÅ jag blev hur lycklig som helst! När vi var klara frågade jag om bilderna kommer upp på hemsidan. Då svarade han att detta är ju ingen direkt nyhet. Då tänkte jag "Herregud, är han från BT? Är det typ närbildsreportaget eller?".

Sedan skulle hela gruppen fotograferas till häst ute på islandsbanan med Malin som låtsades instruera oss. Då fick jag veta att han var ifrån Hästmagazinet och de skulle ha ett par uppslag om förhållandet mellen häst och ryttare (därav pussbilderna haha =D), lite om ryttarnas uttrustning och hur en instruktör ska vara.

Tisdagen den 26 augusti kommer nummret ut! Alla måste köpa den =D

Det här var det bästa på läääänge! Jag är så glad just nu!




Kommentarer
NATIZ!!

For att du ar bast hjartat :D:D

2008-08-02 @ 11:37:39
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/
kim

Ooh, you're gonna be famous! xD

Synd att inte jag var där och briljerade med min kamera! Haha

2008-08-03 @ 10:23:31
URL: http://heymoon.blogg.se/
KERRE!!!!

haha jaa!! =D

2008-08-03 @ 11:59:44
URL: http://bjorkengren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0