Hur ÄTER Du ballerina?

Ställ Dig själv den frågan, hur äter Du ballerina?

Du kanske inte förstår någonting, men här är lite förslag på hur man äter det populära Göteborgskexet.
Du kanske...

   - äter den rakt av

   - delar på den och hugger in på nougaten först

   - doppar den i någon form av vätska, exempelvis kaffe


Hur gör Du? Tänk efter innan du läser nedanstående!

Göteborgskex har ställt frågan till ett antal svenskar poch dem kom fram till att kvinnor oftast delar på kakan och hugger in på nougaten först (som både jag och mamma gör!! O.O) medans män oftast doppar kakan i sin kaffekopp eller liknande (OMG PAPPA!!!!) Haha detta stämmde precis in på min familj!! Jag är dock lite osäker på hur mina bröder gör.
Stämmer detta?



Kommentarer
Arvid

nepp

2008-08-11 @ 19:23:16
KERRE!!!!

Arvid, menar du då att du äter ballerina som en tjej?? O.ov Haha!

2008-08-11 @ 19:51:54
kimmers

Jag delar på den men på ett sådant sätt att nougaten åker med överdelen. Sedan äter jag underdelen först, sedan överdelen med nougaten! Jag får en egen kategori! Yay!

2008-08-11 @ 21:38:21
URL: http://heymoon.blogg.se/
Arvid

Det sa jag inte

2008-08-12 @ 19:53:03
KERRE!!!!

Nej, men jag tolkade ditt nepp som att du menade "Nepp, det stämmer inte" så det drog jag den slutsatsen... O.o

2008-08-12 @ 19:58:17
natiz

gillar inte ballerina men singoalla, och dom äter jag så att jag gnager hela kexet runt om så mitten är kvar med den där sylten och kexbotten, sen slinker även den ner! :D haha du får värsta spam här nu kärrä över hur alla äter sina kakor.... O___o

2008-08-15 @ 23:49:45
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0