Kära billister i Borås...

...ÄR DET 70km/h PÅ MOTORVÄGEN SÅ ÄR DET!!!!!
Vänligen lägg er inte och tryck på bakifrån, behöver jag bromsa hoppas jag verkligen att jag och min pappa inte råkar illa ut men att NI gör det!!! Dessutom vore det så vänligt av er om ni inte körde förbi i 110 när det kommer 50 bilar som ska på motorvägen vid pulsen och det är bilar framför och bakom som jag inte kan lämna plats åt. Eftersom man faktiskt är skyldig att släppa fram bilarna på motorvägen som kommer från påfarten, så kör inte om i 110 för att hinna före och därmed hindra mig för att lämna plats åt andra på en annars smockfull motorväg, billisterna blir bara arga på mig och jag blir arg på er!!!

Skydigheten att släppa på mig på motorvägen gäller även ER LASTBILSCAUFFÖRER, som verkar tycka att det är roligt att tvinga en stackars övningskörare att sakta av till 50 på påfarten... LÄMNA PLATS!!! 70-gränsen gäller ÄVEN ER!!!!!!!

Ingen bra övningskörsdag för lilla Kerstin....
Skolan börjar imorgon.... X(   Jag orkar inte.....!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har jag inte kvar mitt skåp på samma ställe som tidigare har jag 3 rektorer och en jävla intendent att spöa... Jobbigt!!
Gud va bra framtiden tyr sig för Kerstin... not...


Kommentarer
lovisa

stackars kerstin :(

2008-08-21 @ 22:06:21
NATIZ!!!

JAAAA det är så jobbigt när dom trycker på där bak! (ehm.. o_O) men det roligaste är väl när dom har så bråttom och verkligen kör om i 130 och sen ser man dom stå där framme vid ett rödljus! ;D

2008-08-23 @ 19:22:59
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/
KERRE!!!!

eller när dem inte orkar vänta längre så att dem kör om preciiss innan 90-skylten så är det ju dags för mig att gasa på till 90 hahah de får dem ju öka ännu mer... retas lite :P

2008-08-23 @ 23:29:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0