2:a Advent

Jag insåg nyss att jag har inte skrivit på en vecka. Exact en vecka sedan 1:a Advent. Dåligt -.- Fast det har inte hänt så mycket. Robin flyttade fram min Extended Essay deadline 1½ vecka. OMG! Det trodde jag aldrig, dem som ska vara sååå hårda på sina deadlines och inte minst IB ska ju vara det. Men så lätt kan man skapa sympati bland lärarna.

AHH! Just det! HAHA! Vi var ju fem sycken, några utav oss som sjunger för Dan Lind, som var och lussade för Borås Fiskeklubb i fredags. Det gick bra! Båda Dan och dem på Fiskeklubben sa att vi var dem bästa någonsin, men det var inte allt dem kommenterade... Dem var ju gammelgäddan i väntan på att få attackera... Dem ville införskaffa stjärngossar (vilka nu skulle spela dem!?!?!?)... Förra året hade dem sagt att tjejjerna var som ett fiskstim i ett fiskeförbud. Ja ja, haha, vi var varnade utav Dan och utav tidigare år så vi var väl beredda på deras "attityd" och det var ju skämtsamt menat :P
 
Sen var det väll inget mer än plugg och stallet. Måste få till lite vinterbilder på pållarna, men det är ju så svårt nu när det blir så mörkt så tidigt. När man äntligen kommer upp när det är ljust skyndar man sig så att komma ut medans det fortfarande är ljust och sen när man har kommit tillbaka så är det mörkt. Någon bild ska man väll kunna ta...

Jag påbörjade detta inlägget vid 11-tiden, och nu är klockan 12:40. Varför? Jo, för pappas magiska inflytande på datorn satte igång igen. Han var ju natuligtvis tvungen att starta om datorn därför att anti-virusprogrammet ville det just då! MEN! Sedan när datorn skulle starta igen... då havererade windows -.- Hade jag suttit här så hade det inte hänt det vill jag lova. Det krävdes en systemåterställning för att vi ens skulle få se skrivbordet igen - och naturligtvis var anti-virus progammets, brandväggens och windows uppdateringaer borta för alla tre skulle instelleras samtidigt... Jag förstår inte hur han lyckas...

Oh well... Måste förbereda mig för uppvisningen i Gustav Adolfskyrkan kl 17:00!


Jag på Majas student 2006 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0