Nu blir'e lugnt fram till jul!

Jag är sååå trött!
Stress från en extralektion geografi efter skolan, hem, fixa papper till jenny, äta, göra mig iordning, åka till Pamela för lite förfest och sen ner till Swing för Louises födesedagsfest! Det var jättekul! =D

Men det tråkiga var bara att jag skulle vara i Carolikyrkan i vid sju tiden på morgonen så det blev ingen lång kväll för Kerstin igår eftersom hon skulle sjunga inför hela skolan på Julavslutningen. Sedan var det hem, stallet, hem och till sist Sandra. Och först nu akn jag ta det lugnt. Mycket stress de senaste två dagarna men nu ska jag ta det lugnt fram tills jul, det måste jag för så trött jag är nu!

(Btw, Louise! Vi har inga bilder på varandra tillsammans!! Det får vi verkligen ändra på!!)

En annan glad nyhet är att på födelsedags festen så träffade jag på min kära gamla bästis sen kyrkans barntimmar OLIVIA (alias FJOMPAN XD) Jättekul att få träffa henne sedan så många år... (öhh 2½ om jag inte minns fel, så inte sååå många år, men ändå!!) Vi måste ta en fika snart!!!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0