Dagen går vidare...

Det är verkligen helt otroligt hur migrän kan styras av vädret och trycket i luften där ute. Nu är solen framme  men känner ingen huvudvärk längre, dock känns huvudet fortfarande tungt. Snart är jag pigg som attan =D

ÅÅ jag insåg nyss att jag har ju helt glömt bort att berätta att nu... NU! Nu är jag anmäld till en kvällskurs i Hoppning. Kursen hålles under tre kvällar med start klockan 17.00. Hela paketet kostar 850 spänn (Ur egen ficka) så jag hoppas verkligen att det blir små grupper och ingen mini-hoppning som på de vanliga lektionerna. Jag vill utvecklas!!! Jag hoppas att någon kan följa med och bli fotograf =D Malin Lundgren är instruktören och min gamla ridlärare det sista året... eller halvåret.... När blev hon min ridlärare nu igen?? :P


HAHA! Denna bilden har jag gjort print screen på från en video för Kim och Joline lyckdes inte fota själva hoppningen så bra:P Men dem var jätteduktiga på att filma =D


Jag längtar så till den 30/7 men samtidigt inte, därför att för varje dag som går så närmar sig skolan och då närmar sig helvetet prallellt med det. Och varje gång jag tänker på det så får jag ångest för jag pluggar nästan ingenting men jag MÅSTE det, men jag gör det inte. Jag hatar mig själv för det!
Men det ska nog ordna sig tror jag.  


Kommentarer
kim

om jag inte jobbar så kan jag hänka på och fota lite =D

2008-07-11 @ 15:24:13
URL: http://heymoon.blogg.se/
Kerre

YAY!!! Jättegärna!!! =D

2008-07-11 @ 16:01:44
Nattis

Gud va kul gumman. :D Du kommer va bättre hoppryttare än mig efter kursen!! ;)

2008-07-11 @ 21:37:08
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/
Kerstin

Öhh... Lätt INTE!! :P Nattis, ingen blir bättre än dig =D

2008-07-11 @ 22:10:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0