Google...

Jag googlade gårdagens äventyr och det visade sig att fler hästägare hade reagerat på dessa monster. Jag tror att dem kallas för "Hästbromsar" eller "Regnbromsar". Dock är jag inte säker eftersom ingen fakta-sida beskrev storleken men utseendet var väldigt påfallande likt.

Snart blir det en tur till Falskog! (Om vädret tillåter förstås!) Dår är det sommar. När alla långturerna blir av en och en halv timma till Häljared igår. Två timmar minst till Falskog... Då har man verkligen tid att jobba med hästen. Man kan sätta sig ner och jobba och får fram formen bättre eftersom hästarna blir mer motiverade utomhus än i paddock, samtidigt som jag och Anna ibland bestämmer oss för att vänta lite, så att Babs kommer ifrån oss en bit. Då blir det riktiga rivstarter och vi racar lite =D Det är så härligt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0