Hingsten i Hässleholm

Imorgon, tisdag, klockan 7.00 am bär det av till Hässleholm. Marika, Nicke, Lize och jag åker dit för att hämta den nya hästen, Marikas nya häst. En 2-årig C-ponny som blir D när den vuxit klart till Anna. Jag ska med och fota, kanske hjälpa till lite med men mamma och pappa är så himla oroliga för att jag ska ta vatten över huvudet och vilja hjälpa till så mycket att jag blir sparkad i huvudet.

Det ska bli jättekul!
Jag lägger upp bilder imorgon kväll så får ni se hur det gick till =D

Dessutom så har han inget namn så Marika får ge den ett namn själv! De som har varit på tapeten är:

Jalla Jalla (Yalla Yalla)
Carthago (Jag kom på! =D)
Kenzo
Karat
Jam Jam
Chili
och några fler som jag inte kommer på.
Själv gillar jag Bon Chance eller Carthago.

Jag vill också hämta hem en häst till mig!
Men den tiden kommer väll!


Kommentarer
natis

döp den efter nicke!!! :O:O PUCKO!!

2008-07-28 @ 23:01:55
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0