NOOOOOO!!!!!

Enligt Variety.com har Zach Braff bara skrivit på kontrakt för en åttonde säsong men kommer inte att medverka som J.D i Scrubs efter det. Däremot kan han tänka sig att stanna kvar som Regissör eller att göra inhopp som gäst men ändå!

Vad är Scrubs utan patetiske, dagdrömmande, barnslige J.D?
Vem sjutton är Turk utan J.D? Vem i h... är Cox utan J.D?
Folk som blev upprörda när karaktären Bob Kelso fick pensionerades i serien, vad blir dem inte nu?
 
Producenten trodde att serien inte skulle påverkas av detta men det tror jag. Att säga så är som att säga att J.D egentligen har någon betydelse. Hur ska serien bli lika rolig igen? Då kanske det är dags att lägga ner den. Låt den åttonde säsongen bli den sista!
Det trodde jag aldrig att att jag skulle säga.

Det här är lika illa som slutet på Robin Hood. Undra hur den tredje säsong kommer att bli efter det. Illa BBC, ILLA!

Robin Hood and Marian  Scrubs


Kommentarer
kim

=O



J.D ÄR Scrubs!



Vadå Robin Hood? Vadå? Vadå? Vadå? Vad är illa? BERÄTTAAA! xD

2008-07-18 @ 21:01:28
URL: http://heymoon.blogg.se/
kim

Eller nej, menar du hur säsong två slutar?? Isf vill jag inte veta! xD haha

2008-07-18 @ 21:02:14
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0