Olympus E-510

När jag åkte upp till stallet var det första jag gjorde att göra maten, men sen gick jag upp till stallet med kameran på den vänstra axeln. Vissa hästar blir helt underbara på nästan alla kort, dem är helt enkelt photogeniska :P och andra vill helt enkelt inte, typ Babs. Hon gör ingenting när mna hopar på stället, smackar, visslar... Hon bryr sig inte ett dugg så blir ju bilderna där efter. Men det blir alltid något som blir bra! Här är några smakprov:
 

Jag och mamma har gått på McDonalds reklam för sina Coca Cola - glas! haha! Vi köpte TRE plusmenyer förra veckan, men mamma och jag insåg nog snabbt att om vi ska äta varsinn plusmeny en gång i veckan sex-sju veckor i sträck så kommer det nog att gå åt helvete med våra magar och höfter så idag köpte vi bara en plusmeny och fick därför ett rött glas. Förra veckan var det grönt =D Snacka om att vi lättpåverkade haha! =D



Kommentarer
kim

hahahaha, klockrent! jag har bara ett glas än sålänge! ett grönt! haha.

2008-07-11 @ 23:56:35
URL: http://heymoon.blogg.se/
Kerre!!!

HAHA!! YAY visst är dem fina?? ^^

2008-07-12 @ 09:54:44
Natis

Hahaha!! Samma med min lillebror, han samlar ju på såna glas! En blå, grön och rosa har han nu. xD Men man får nog lugna sig lite med dom där plusmenyerna också, hahaa!! Tänk på formen! höja fingret

2008-07-12 @ 14:28:40
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0