På tal om ingenting

Det har varit en väldigt lånsam dag idag och nu är jag väldigt trött. Jag jobbade mellan nio och tre efter det pluggade jag medans jag tittade på "Hemsökta Hus". Dem kan hitta väldigt läskiga saker och ibland undrar jag om det verkligen är sant men samtidigt så måste det finnas en del händelser som ingen förstår hur de hände. Det finns ingen logisk förklaring. Vad beror det på då? Men det känns som att  om jag tror på spöken, borde jag inte erkänna Gud då också?
Jaja.

Imorn åker jag till Mormor igen, i Göteborg. Därefter åker lilla kusin Lovisa med hem och sover över hos oss. Hon är inte så liten egentligen, hon är ju ändå 13 år men ändock så liten hon är ^^. Vi ska spela wii och hyra film tänkte jag!

Dessutom så fick jag reda på idag att Scrubs ska få en åttonde säsong! WOOOHOOOO säger vi (jag! haha schitzo =P) om det. Courtney Cox har skrivit på kontrakt och ska medverka i serien! Kul tycker vi!
En annan bra nyhet är att Miss Venzuela vann Miss Universum 2008 imorse. Finalen hölls tydligen i Vietnam...
... På tal om ingenting...

YAY for SCRUBS!


Kommentarer
nattiz

fööööör att du är 10 ggr snyggare än Miss Venzuela!

2008-07-14 @ 19:44:41
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/
Kerstin!

ÅÅ va du är gullig honey!! ^^ TAACK!! =D

2008-07-14 @ 20:40:24
kim

haha, du är schitzo! xD

2008-07-16 @ 00:49:34
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0