Stämpel

Jag har en stämpel i pannan. Där står det "BORTSKÄMD"

tog mig en titt på Equippa.se, en sajt för hästannonser. Varvid Arvid kommenterar:
"Tror du fortfarande att du ska få en häst av mamma och pappa?"

Nej! Det vet jag att jag kommer aldrig att få en häst av mamma och pappa! Jag vet att jag kommer att få köpa den själv i framtiden. Men iomed att jag blev så arg för kommentaren så betyde det att jag faktiskt trodde att jag skulle få en häst. Det jag blev arg för var att underförstått så sa han att jag är bortskämd.

SOM OM han inte är det.
SOM OM alla tre inte är det.
AVUNDSJUKA är dem!
 
Det är så jobbigt att det inte kan gå ett tillfälle när någon av mina bröder är hemma som dem inte kommenterar det.
JAG HATAR DETTA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0