1:a Advent <3

1:a advent, det kan nästan inte bli mkt bättre =)
Det är såå mysigt, nu känns julen nära och man har en riktig andledning att sätta på julskivorna. Fast man blir lite stressad när man inte har köpt eller inte har tid för julklappsköp.

 
Vårt årliga kalenderljus, det ska vara ner vid tvåan till på tisdag och som vanligt får vi se om vi verkligen hinner det :P Vårt nya matbord syns i den andra bilden ^^

Idag har jag faktiskt ridit själv ^^. Yatzy var lite tittig och allt var ju farligt och kunde faktiskt äta upp henne men det gick bra ändå - med tanke på att hon aldrig rids själv så är det ju inte så konstigt. Jag kan nog defentivt få med henne själv ut på en ordentlig ridtur, det var lite mörkt för det idag bara. Men lite dum var hon allt idag. Vi hade dragkamp i hagen, Yatzy och jag, hon vägrade gå in till stallet men jag vägrade låta henne få som hon ville så efter lite övertalning då jag nästan fick hänga i grimskaftet :P så gick hon. JAG VANN! :P haha Men jag tycker ju om henne ändå såklart :)


Btw, mamma "är liksom förkyld i huvudet, det känns som att det är dovt i huvudet."
HAHA!



Kommentarer
kim

Jaaaa va fan! Vi måste hitta på något snart!!!



Kanske nästa helg?! Tredje advents helgen!! Vi kan ha en taco kväll hemma hos mig eller något med film och annat mys! Du, jag och Fanners. Vi måste måste måste! Och ni måste komma och kolla hur julmysigt jag har! Haha!



<3

2008-12-04 @ 19:17:11
URL: http://heymoon.blogg.se/
NATIS!!!!!

haha yäääääääy du vann! :D vifta på svartvita flaggan!

2008-12-05 @ 15:43:31
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0