Min julklapp?

Grete och Magnus har nu köpt min juklapp :D Men ledtrådarna är rena enigmapusslet!

1. Det är något praktiskt.
2. Men det är inte snyggt, men väldigt praktisk och skönt.
3. Ok, det har ingen färg... och det är typ som Norge om man tänker på storlek. Altså storlekspotensialet.
4. Det är gjort av flera materialer, men man tänker bara på det ena.
5. Du skulle kunna lägga det på ett tak, men jag vet inte om det är jättevanligt.
6. Du kan också ha det i en kastrull.
7. Och med lite bearbetning skulle du kunna använda det om du arbetade som tv-reporter på 70-talet. Och kanske på 80-talet.
8. Så kan du tilsätta röd karamellfärg, så har du läppstift.

Det är inte smink, akvareller eller färgpennor, smör eller en bakbok. MEn tydligen är jag inne på rätt spår (även när det gäller smör...!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?)

VAD är det för något!!!???


Kommentarer
lovisa

hahaha , det kan vara ett försvarets xd

2008-11-15 @ 17:08:56
URL: http://lovisaofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0