HOPPTRÄNNING! =D =D =D

JAAA!! =D Igår (söndag) fick jag träna med Yatzy för Frasse på BRS!! =D Hur kul som helst! Det var första gången jag hoppade riktigt med Yatzy, ett ordentligt pass. Har en eeeenooorrrm träningsvärk i ryggen, armarna och axlarna, konstingt nog inte i benen. Det gick riktigt bra att hoppa också! Vi fick ett par stop, men de skedde i slutet när Yatzy var trött och jag var så trött att jag inte orkade driva hela vägen men till slut kom vi över, man får ju inte ge sig.

Jag var riktigt nöjd! Det var så kul att får hoppa ett pass på 95cm (vilket jag bara hoppat fem hinder tidigare på den höjden) och Yatzy var en jättebra häst att hoppa! =D Mjuk och fin över hindret.

Synd att jag inte fick det på bild, men vem vet, det kanske finns en chans för en gång till =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0