Lov?

Äntligen lov!
Men inte för att jag kan vara ledig och göra vad jag vill, utan för att utnyttja tillfället för att plugga. Två deadlines på mångdag: Extended Essay English 4000 ord och Theory of Knowledge 2000 ord. Jag ska se till att vara klar med den längsta tills imorrn så kan jag fixa den andra snabbt i Norge. Åker till Magnus på tors. Det kanske låter dumt att åka iväg fast man behöver plugga, men det tar 10 timmar at åka dit så jag kan ju inget annat göra än att plugga historia, geografi och svenska (Dostojevskijs Brott och Straff Jippi! ...not...) Jag ska klara dealinesen ialla fall!

Nu måste jag fortsätta med Extended Essay.
 


Kommentarer
kerstins favorit kusin

2008-10-28 @ 22:02:17
URL: http://lovisaofsweden.blogg.se/
kerstins favoritkusin

pluggapluggapluggaplugga bort din sura min ;D

lycka till !

2008-10-28 @ 22:03:30
URL: http://lovisaofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0