Plugg...

Maths Project, World Litterature Essay, EXTENDED ESSAY, Geography Field Work, Written Task, TOK, Individual Orals och 50 timmar Service...
Har jag glömt något? ALLT detta ska skrivas denna terminen UTÖVER det andra plugget.

Jag tackar Anna Maria för hennes omtänksamhet att vi fick skriva Historical Investigation förra året! Som många andra lärare också borde ha tänkt på!

USCH!! Vad har jag gett mig in på? Det blir defenetivt ett sabbatsår efter detta!
 Jag sticker till Filippinerna med Jenny och skaffar en häst på foder då... Det blir min rehab...
 


 Foto: ME! ;)                                                                                                           


Kommentarer
Arvid

Är det du som är på fotot?

2008-09-06 @ 22:32:38
KERRE!!!!

åååå va rolig du är Arvid... AJ det klart! ser du inte det?







....

2008-09-07 @ 09:14:32
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Apler

din stakcare, IB is killing you?? :)

2008-09-16 @ 22:14:40
URL: http://louiseapler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0