Eftersom jag inte hade något bättre för mig...

Så fort du ser denna lista är du utmanad. Om du inte gör den inom
2 dygn så kommer något hemskt hända med den du älskar.


Vad är klockan nu när du börjar?
21:30

Vad heter du? Kerstin

Stjärntecken? Vädur

Vart bor du? Borås

Har du egen dator? Nej

Intressen? Böcker, film, hästar, mode...

Favoritband/artist? Panic! At The Disco, Coldplay...

Favoritlåt: "What A Catch, Donnie" - Fall Out Boy

Hur många är online på din msn? 14st

Vem är din 5:e online? Adrian

Har du några olästa mejl på hotmail?  Har inte hotmail (H)

Beskriv ditt hår? Brunt, lockigt och lååååångt 

Vart skulle du bo om du fick välja? Närmare hästarna :D eller i en storstad

Vad har du på dig just nu? Mörkblå pumashorts och en gul tröja

Vad har du gjort idag? Körlektion och hälsat på mormor och morfar i Göteborg

Hur mår du just nu? Känner mig faktiskt lite sjuk...

Vilken är din favorit dryck? FANTA LEMON!!! <3 och cola, fast räknas drinkar för då är det mudslide :D

Vilket är ditt favorit teve program? OJ! The Big Bang Theory

Vem är din förebild? Öhh... jag tror... KIM :D haha

Vad är bäst med dig? Behöver man verkligen fråga det? ;)

Hatar du någon just nu? Jag har åtminstoende ett stående hat-objekt...

Saknar du någon just nu? JA!

Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?  ROBERT PATTINSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (OJ OJ OJ Lovisa :D jag gillar ditt svar!!!)

Hur lång är du? 169cm

Är du nöjd me dig själv? Jovars

Vad är du bra på?  Ojj, svårt. Öhh... haha! jag kan inte komma på något som jag är jättebra på. Jag är medel i allt haha. Jag är bra på nonsens fakta dock :P och jo, jag är bra på att rida och jag har väll en viss talang för att teckna och inredning och lite sånt

Vad är klockan nu? 21:40

Vad har du ätit idag? Ojj... 1 smörgås, 5 eller 6 koppar kaffe, bulle, McDonalds Ceasar sallad och cola, 1 burk makrill i tomatsås (MUMS!!!), 1 nektarin, 1 skål med hemmagjord rabarberkräm och... det var allt... O.O Jag tänker aldrig mer rabla upp vad jag har ätit igen!!!!!!!!!!!!!

Har du lätt för o somna? Jovars

Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nää, jag hatar det!!!!
 
Vad stör du dig på? Först och främst mitt hat-objekts uppförande, dubbelmoral och... lite till

Är du osynlig? Vad är det för fråga!?


- Checkpoint. Ta nu något svalkande att dricka, pusta ut lite och fortsätt med att läsa sedan när du har hämtat andan. Skulle detta vara jobbigt!? Jag gick ju IB, kom tillbaka när ni har gjort det!

Äter du? NEJ! Äter inte mer idag O.O

Ät en banan! Lägg av...

Donken eller BK? Vad!?

Skulle du kunna sjunga allsång på skansen? Ja, varför inte?

Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?  OOOHJA!!!

Skulle du tänka dig kunna dejta nån i blink-182? OOOHJA!!!
 
Städat eller stökigt? Stäää...ökigt!

Gillar du anonyma bevakare? Nej aldrig!!!

Vågar du rapa högt inför andra? Ja, fast inte lika frikostigt som Amanda XD

Skriver du mer än 2 utropstecken?  JAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är klockan nudå? Det var då ett jävla tjat om klockan

Vad ska du göra sen? Se färdigt på Stolthet och Fördom, twittra lite kanske, flumma med Kim <3 och sedan gå och lägga mig 

Är du inne på msn nu? Ja

Har du anorexia? Nej

Hur ofta sitter du vid datorn? Vilken fråga... JÄMT!

Cola eller redbull? Cola FFS

Vem står dig närmast, mamma eller pappa?  Båda!

Natt eller dagmänniska? Dag!!!!!!!

Är du vampyr?  JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Är du transa? :S Slutaaaa!

Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden? Bakåt

Vill du ha barn någon gång? Jepp (H)

Är du beroende av nånting? Öhm... joo lite kanske bara lite av Twilight och Edward Cullen... (och Fanta Lemon och cola :D)

Vad vill du bli när du blir stor? Läkare :O

Är du rädd för att dö? Ja

Vad är klockan nu när du är klar? 21:53



Kommentarer
Anonym

hahha, ja vi gillar mitt svar!

2009-08-12 @ 08:59:22
URL: http://lovisaofsweden.blogg.se/
Anonym

men kerstin vad fan! haha :D

2009-08-12 @ 23:24:13
anna

haha tänkte väl att du skulle srkiva den artisten :) <3

2009-08-18 @ 09:12:32
URL: http://annaliiindberg.blogg.se/
kim

Din förebild? Du är väl för söt du! Hahaa <33333 Den här grejen ska jag sno av dig nu D:



svar: han är Dallon Weekes, han 'vikarierar' på bas i Panic! at the Disco just nu ;) RAWRRRR!



2009-08-18 @ 21:49:12
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0