Filmer man måste se!

Ok, jag hänger inte alltid med i de senaste filmsvängarna. Jag går inte så ofta på bio som jag skulle vilja, men gamla filmer måste man ju has sett!!! *Host*Anna*host*Lovisa*host* :P

Som...

Det våras för... (av Mel Brooks)
Tim Burtons filmer!!! (Bl.a. Beetlejuice!!)
Star Wars!
Sagan om Ringen
Harry Potter
Stekta Gröna Tomater (Se denna!!!)
Twilight (Team Edward FTW!!)

Ahhh! Jag vet att det finns fler men naturlightvis så kommer jag inte på dem!

Men däremot finns det lite filmer att se fram emot. Nottingham, den nya Robin Hood filmen kommer ut nästa år. Jag skulle vilja se The Proposal och Brüno. Jag får ju inte glömma: NEW MOON <3<3<3 Förhoopningsvis är jag där... I London... På Leicester Square... Den 20 November... I år...! Jag vill!!!!


Kommentarer
annaQ

Hahahahahahah ja det får göras om!

2009-08-04 @ 13:04:23
URL: http://aqvarnberger.blogg.se/
annaQ

Och det här med alla gamla film er jag tycks ha missat, det kan inte vara sså att någon börjasr bli gammal ;) haha

2009-08-04 @ 13:05:21
URL: http://aqvarnberger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0