I'm so happy hapyy!!!

Det har varit en väldigt bra dag, känner jag nu! Den började alldaglig och stressig. Åkte upp till stallet vid kvart i tio för att hämta in Babs och Calle som skulle skos av hovis som kom lite sent. En och en halv timma senare slängde jag ihop en kaka (välsigne färdig kakmix!!!) och sprang sen till duschen och efter det sminkade jag mig. Allt detta eftersom jag skulle åka med Kim och hennes mamma till Sundholmen pch ta lite kort. Kims mamma är sååå duktig på att ta kort! :D Dem blev superfina :D Och SEN blev det ännu bättre, men vad det är, kan jag inte berätta för er än men ni ska få veta!!

:D


Kommentarer
Jäni

Åh jag vill se!!!

2009-08-26 @ 20:39:14
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0