Lördag

Äntligen en helgdag där det faktiskt går något på TV som är sevärt! klockan 19.15 på kanal 5 börjar Tuck Everlasting och den är slut lagom till att snuten i Hollywood II börjar på fyran klockan 21.15. jag veeeet. Snuten i hollywood är kanske inte den bästa men jag tycker den är rolig och jag gillar Eddie Murphy alldeles för mycket för att förkasta filmen.

Idag åkte jag och mamma till stan. Vi letar efter kort som vi kan andvända till våra tackkortsbilder. (Tackkorten är på G!!) :P Jag vet, dem ska egentligen skickas inom en månad, men bättre sent än aldrig!

Jag har inte kunnat rida på tre dar =(  Jag fick en TBE vaccination i förrigår och jag har aldrig haft så ont efter en spruta som denna! Värsta ledvärk jag någonsin känt!!! Denna gången var värre än första sprutan i denna vaccination. Så jga har knappt kunnat röra armen. Igår, som var den värsta dagen, fick jag twittra med en hand. Men eftersom jag har on i leden och inte i muskeln så spelade det ingen roll hur jag hade armen, det gjorde on jääämt! idag kan jag iallafall röra mig, jämfört med igår. Dessutom så hade dumma lilla Kerstin fått för sig att det skulle vara gott med röda vinbär och glass igår, så hon begav sig ner för att plocka lite. Men när dumma lilla Kerstin såg att en spindel (en VÄLDIGT STOR spindel!!!!!!!!!!!!) kröp på benet, fick hon panik och använde sin vaccinations-massakrerade arm vilket gjorde att bieffekterna av sprutan blev ännu värre efter det. Jättebra!!! Men imorgon ska jag banne mig rida igen!


Kommentarer
Jäni

Men Kerstin! Du missade The Pianist på trean, den var asbra!

2009-08-09 @ 11:56:12
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0