Man kan tycka att jag borde vara tröttare...

Kvällen igår började riktigt bra, men slutade i en enda lång kö in till Swing. Haha! Lite trångt och håret stank av cigarettrök (jag fattar inte varför en och samma person ska hålla på och tända cigarett efter cigarett stup i kvarten... Tack, men nej tack, behåll din lung cancer och KOL för dig själv...!!!) men det är alltid lika kul att sova över hos Sandra, det innbär många skratt :D Haha! Vi kom alltså aldrig in på Swing, eftersom det var FULLT! Så det blev pommes frites och kebabrulle på Borås Kebab istället. När vi kom hem, blev det bara 2½ timmas sömn för tio över fem gick vi till Knalleland för att inventera på ICA. Bra för mig eftersom jag får lite pengar. Allt vad pengar innebär är guld värt för mig just nu! Snacka om att jag hade ont i benen, fötterna och höfterna efter att ha stått upp i sex timmar.

Jag är inte jättetrött just nu, men det blir en god natts sömn inatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0