Men jag tänker inte sluta använda högklackat!!!

Jag har gått i högklackat måååånga gånger förr, och jag har aldrig haft problem med det. Bara min högra stortå säger ifrån, men det är ju främst för att jag slet av ledbandet för 4-5 år sedan och har pålagringar där nu. jag antar att det inte har läkt ihop riktigt som det ska heller, efter som det knakar i leden när jag går :P Men efter att ha gått i mina svarta skor med ca 7 cm klack (eller möjligen 8 cm) så har jag fått världens STÖRSTA fötter. Båda fötterna är svullna runt om! Trampdynorna nedanför tårna på fotsulan och hälen är värst. Jag kan inte sträcka ut foten nedåt för hälen är så svullen att rynkorna där är helt borta! :S Jag har också en och annan blåsa. Jag ska inte klaga, jag älskar högklackade skor, men det här har jag aldrig varit med om förut! Jag gick i dessa skor i ca 6½ timma... Men det är inte det längsta jag har haft högklackade skor på mig, men det är kanske för att det var så mycket spring fram och tillbaka.

I alla fall, det var roligt att hjälpa till på Emmas bröllop igår. Hon var jättefin! :D Vi såg mest till att folk hade vin och annat att dricka och att det fanns mat framme. Sedan var det ganska mycket småplock. Det gick jättebra! :D


Kommentarer
Malin

Ååh, låter inte helt fel! Själv åker man till Rhodos på onsdag morgon så har värmen kvar att se fram emot;)

JA, jobb är skitsvårt just nu! Själv ska jag plugga fristående kurser till hösten :)

POK

2009-08-02 @ 15:52:11
URL: http://malinassarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0