Shopping


Så vad köpte jag i fredags? En svart tröja på Gina Tricot och ett halsband på MQ från Stockhlm! Detta hade jag på mig idag när kammarkören hade en liten konsert på Boda Klint! Vi fick varsinn After Eight *droool*!! :D

OO Julen är såå nära! Jag jobbar jättemycket och det är många julklappar att köpa, men vad, när och hur ska jag hinna med allt? Jag kommer att vara jättetrött precis efter jul, men det får gå! :D julen är en av mina favorittider på året. Det var så fint idag när frosten höll i sig och solen sken :D Jättefint!


Kommentarer
Gabbi

Hejsan!:) Har hittat till din fina blogg :) Hoppas det går bra med jobbet nu i julstressen;) Good luck kan behövas :P Kram :)

2009-12-10 @ 10:13:53
URL: http://darksecrets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0