Hopplektion!

Nu är jag precis hemkommen från rdhuset och jag är rätt trött. Jag är verkligen ringrostig! Måste komma igång med lite mer träningpå något sätt. Det skulle vara kul att börja på ridhuset igen, man behöverju inte gå i en special grupp eller tänk om man kunde få rida i årselevgruppen.

Men, det var jättekul att hoppa idag, trots att jag var lite ringrostig i början. Slarvade lite och så men jag hade inte heller hoppat eller ridigt på väldigt länge, men jag är nöjd! Jag fick en bra häst också, en som är hoppglad! (Atletico =D) Jag hoppas att jag kan få rida där mer, så att man håller igång träningen.



Kommentarer
kim

Atletico är underbar att hoppa =D

2009-02-11 @ 00:03:26
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0