Kerstin has gone MOCK exams!

Ok, första provet kl 8.15 - 10.15 gick väll faktiskt helt ok. Jag hade iofs inte tre paragrafer utöver inledning och avslutning utan bara två men jag tycker nog att det är viktigas att faktiskt få ihop en fyra sidor fram och bak lång uppsats än att bara få ihop två och en halv paragrafer + inledning - avslutning eller hur? Vi kör 3 paragrafer nästa gång =D Detta var den comparativa analysen av två texter i engelskan och klockan 13.00 så var det dags för en analytisk uppsats prov i svenska. Jag har aldrig fått övat på en sådan på lektionerna så jag var lite nervös och jag har ingen aning om något av det jag har skrivit är relevant! Jag hoppas att det gick bra på den med för då har jag ju fått lite koll på det till det riktiga EXAM!

Imorgon är det tre prov. WOHOO!!! NOT!!!
Först ännu en uppsats i svenska men denna gången utifrån de böcker vi har läst. (Kan någon hjälpa mig med motiv i någon av de böckerna!? Jag fattar nada!) Och sedan source-based prov i historia (Short answer questions WOHOO!!! =D) och sedan uppsatser även i historian. 2st denna gången på 1,5 timma. Kul va? Jag slutar 17,15.

Så just nu har jag 7 prov kvar denna veckan! Jag kan verkligen inte vara gladare... NOT! -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0