Mår du bättre nu?



En häst i stallet mådde inte bäst igår. Stackarn stod och sparkade i marken och högt upp mot magen och stod och spände sig innan han till slut la sig ner. Förmodligen kolik! Det var till att gå ut och gå och gå och gå och sedan få i honom matolja och vatten. Jag hoppas att det hjälpte. Det var ju så sent på kvällen så jag kunde inte stanna kvar alltför länge, men så länge jag var kvar så rullade han sig inte ialla fall och det är ett gott tecken. Jag tror att han mår bättre idag. Jag ska upp om en stund med Marika och Anna och titta till honom. Han kan ju inte prata så man vet ju inte helt säkert hur han mår, men igår var han defenetivt inte normal.

Han MÅSTE må bra nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0