Melodifestivalen

Är det verkligen någon ide att titta på den? Det är ju samma visa år efter år. Antingen så är det en riktigt dålig låt  (Caroline Af ugglas, vad gör du i tv över huvud taget?) eller så är det en som kanske skulle kunna vinna men så väljer man att skicka någon annan istället och däremellan så finns alla skämt som till exempel Christer Sjögren med "I love Europe" förra året. Nej, jag orkar inte. Iallafall inte idag.

Men men, den här veckan har gått ut på knappt någonting. Ända sedan i måndags har jag haft feber och det har varierat mellan 38-40 grader och att vakna med 40 graders feber är verkligen ingen höjdare. Särskilt när man vet att man måste fixa CAS:en tills fredagen annars får man inget betyg. Men tack och lov så handlar den ju bara om mina erfarenheter med de extracurricular activities som jag har gjort under dessa två och ett halvt år så det var ju bara att skriva. Det var det viktigaste att få gjort, men igentligen skulle fältarbetet varit klart för ett utkast till Ingemar också, men med 40 graders feber så klarar inte jag av att ens sitta upp. Han var jättesnäll mot mig så jag fick lite dispans på den =D Så min vecka har varit lite soft även ifall man mår skit för att mamma kommer med glass som frukost på sängen är ju inte varje dag ;D

Nästa vecka artar sig lite bättre än tidigare då den skulle gå åt enbart för plugg. På tisdag blir det en extra lektion i ridning på Ridhuset och det är HOPPNING!!!!! Hur kul som helst =D Sylvia Nyberg är instruktör och jag har inte tränat för henne på år och dar! Jag hoppas att jag inte har tappat för mycket sen min sista dressyrträning. Men det ska bli kul ändå. Jag gillar Sylvia!
På onsdag bär det hem till KIM =D dit FANNY också ska komma!!! YAY! Den kvällen kan ju inte bli bättre för alla vet ju att vi tre är som fiskar i vatten! Muahahha! Det var så länge sedan vi tre sågs, det är verklligen på tiden!
Sedan är det väll tänkt att det ska bli en liten get-together med tjejjerna från klassen någon gång.

Kim - Fanny - Jag


Kommentarer
kim

hahaha! jag skyller tidsperspektivet på allt vin xD tiden bara sprang iväg! haha.

2009-02-08 @ 12:23:18
URL: http://heymoon.blogg.se/
christer sjögren in my heart

SNACKA INTE SKIT OM CHRISTER SJÖGREN FÖRRESTEN xD

2009-02-08 @ 12:55:00
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0