Slut på lov =(

Då var sportlovet snart slut. Jag har pluggat varvat med att ha ridit, varit med kompisar. Jag var också och hälsade på mormor och morfar i Göteborg och det var ju såklart uppskattat! :) Men det blev inte riktigt så mycket plugg som jag hade tänkt mig eftersom det tog längre tid att läsa än vad jag hade trott, men det blir väll till att strukturera upp det nu under dessa tre veckor allt eftersom hur proven i dem olika ämnena är uppdelade. MOCKS:en (3 veckor med enbart ej betygbaserade prov) är ju inte jätteviktiga. Dem är bara en back-up ifall dem riktiga EXAM:en (3 veckor betygbaserade prov) förvinner i posten och det baseras inga betyg på dem. Man uppskattar ju ändå att man är bättre på EXAM än nu på MOCKS. Men ändå, jag vill vara bäst på alla prov. Det är alltid så deprimerande att få tillbaka ett sämre prov än vad det kändes som man skulle få när man precis hade skrivit det. Ja, ja. Det ordnar sig väl.

Jag har ialla fall anmält mig till högskoleprovet den 28 mars. Lite duktig är jag ialla fall!

Åter till plugg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0