Tisdag - Fredag

Sedan i tisdags har jag skrivit NIO prov!
Det ni!

Och jag fick riktigt bra på min uppsats i engelskan i tisdags. Jag skrev fyra sidor, fram och baksida, på två timmar och för det fick jag 6+ av 7 på betygskalan!! =D Och min lärare sa att hon kanske tillochmed var för hård! YESS!! Äntligen gick det bra! Nu gäller det bara att få samma betyg på EXAMS.

Igår fick vi som hade varit med i Kulturskolans lucia åka till Göteborgsoperan och se Mary Poppins. Den var jättebra och jättemysig. ^^ Gud va bra dem sjunger... Efteråt vi vi träffa en som sjöng i uppsättningen, hon var reserv till huvudrollen. AHH! Jag vill också jobba med musikaler... Varför började jag sjunga när jag var 16, jag skulle börjat tidigare!!??!!??


Kommentarer
lovisie

haha ! förresten , kan du sjunga ? :O det skulle jag allt bra vilja höra ! :D

2009-02-23 @ 21:59:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0