Fredagsrecension

(ok, jag vet att det är söndag men ändå)

Jag och Jäni var och såg Yes Man på bio! Den var riktigt bra - vi ärlskar ju Jim Carrey Jenny och jag och den får ju naturligtvis 5 Björklöv. Filmen har lyckats undvika en klyschig "Liar Liar"-känsla men får ändå fram ett måste att säga Ja till allt utan att det känns onödigt. För den som inte gillar/hatar Ace Ventura kan jag bara säga var lugn. Det händer bara en gång. Eftersom jag som är ett Ace Ventura fan så tycker jag att ett inslag från honom i varje komedi som Carrey gör är ett måste! Denna film är väldigt lyckad med bra och roliga skämt.



Kommentarer
lovisa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

björklöv ? ^o)

haha , hur desperat får man va ?

2009-01-25 @ 17:03:40
URL: http://lovisaofsweden.blogg.se/
kim

jag och julle var och kollade på den i tisdags!! jättebra =D

2009-01-26 @ 03:41:58
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0