Skola igen!


Idag var andra skoldagen. Jippi!! ... NOT!
Den här terminen kommer att bli rätt jobbig. 3,5 skolveckor fyllda med prov. Jag menar BARA prov - inga lektioner! Kul va? Denna perioden kommer en gång i februar och sedan en gång TILL i maj! Hur kul som helst. Som grädde på moset blir det lite uppsatsinlämningar innan dess. Det kan ju bara inte bli bättre! Vad gav jag mig in på? Men men, det är ju bara till att hålla ut nu när det är så lite kvar!

Jaja, så kvar har jag:

Swedish World Litterature - uppsats
English Written Tasks - uppsats
Goegraphy Field Work - fältarbete, jämförelse mellan Borås och Göteborg
Och diverse labraporter

Allt innan v6 - WOHOOO! ... NOT!!

Dessutom, det töar ute :( Jag gillade kylan och snön!!


Kommentarer
Sawrah C

Glöm inte att CASen ska in v.6 med snuttan ;P <3

2009-01-09 @ 18:40:34
URL: http://carlssonsara.blogspot.com/
Gustav

Glöm inte att du är min slav närmsta halvåret heller...



Kom hit med en pizza och ett sexpack öl...TACK!

2009-01-09 @ 18:46:22
Kerre!!!

Sara: SHHHHHH ^^



Gustav: käft! du är min slav närmsta veckan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-09 @ 19:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0