TV

Jag skulle helt ärligt inte klara mig utan en TV. Dator klara jag mig utan, men en TV. Nej! Dessutom har SVT börjat sända en ny serie som jag naturligtvis älskar. Den är liiite klyschig och igentligen ganska dålig, men det är därför jag gillar den. Och för skådespelarna, haha! Den heter Merlin, och handlar om densamme.

Sedan får jag inte glömma att kolla upp när 3:e säsongen av Robin Hood börjar. BBC lovade att den skulle komma 2009. Jag tänker titta på den trots slutet på 2:a säsongen. Jag fattar inte hur man kansticka hål på en så folkkär saga. Jag böev ärligt talat riktigt besviken. (SPOILER VARNING) Hur kan man döda en huvudkaraktär som hela skiten handlar om?????????????


 


Kommentarer
´LOVISA !!!!!!!!!!

kerstin , vi har redan pratat om det här men ... you haven't get it at all !!!!!

vi får helt enkelt bara börja om från början -.-

2009-01-26 @ 21:43:46
URL: http://lovisaofsweden.blogg.se/
kim

ooh, robin hood! =D jag missade typ hela andra säsongen! xp men jag lovar att jag ska bli bättre på att följa trean! även fast jag INTE gillade slutet på tvåan x_x

2009-01-27 @ 11:03:43
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0