Saaaowrryyy!!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på nästan två veckor, but please, bear with me! Just nu har jag lite feber och jag känner mig extremt tung i huvudet just nu (inga dumma påhitt från Arvids sida angående den kommentaren tack!) dessutom har jag ingen inspriation att skriva... =(

Men jag kan försöka få ihop en liten uppdate. Detta har hänt:

Körresa till Danmark
Studentbal

Det står helt still i huvudet, jag kan inte komma på något mer riktigt som har hänt som är värt att skriva om just nu, men det kunde jag utan problem göra alldeles nyss... Weird.

Men jag har tagit det rätt så lugnt dessa veckor sedan mitt sista EXAM och läst en del. Läste precis nyss ut Breaking Dawn, sista boken i Twilight-serien. Först hatade jag den sista boken, men slutet... HELT UNDERBART!!!!!!!!!!

Jag ska skriva mer, jag ska uppdatera mer... I promise! (IB eleven träder verkligen fram i detta inägget.. :P)

Btw, Jag tar studenten på FREDAG!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0