Slö-onsdag

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade på fel sida idag eftersom jag inte gick upp förrän vid halv elva. "OH NO!" tänker många säkert med en viss sarkastisk ton, men om jag ens sover till klockan halv tio så stör det mig på kvällen. Så jag ser nu fram emot att inte somna förrän efter klockan två inatt. WIHUU!

Så jag, mamma och brorsan (som är hemma tillfälligt från Norge :) ) åkte till Brändmarks och köpte lite kryddor som vi ska odla på order av pappa. Undrar hur mycket han kommer att ta hand om sin gräslök... Eller måste mamma ta över det imorgon, tro? :P Sedan drog vi vidare till Blomster design på Trandared och jag köpte en ram :D Jag hade ett presentkort på 100:- så den kostade bara 98:-  =D Dock, så fanns det inga fotopapper i formatet 13x18 cm på ICA Maxi, så jag får vänta med att sätta in ett foto :( Men, VILKET foto ska jag välja??? Ett foto på mig, eller någon av mina söta foderhästar, familjen eller jag och mina BFFs? VAD?


Se så fin ^^

Igår kväll så fick jag syn på en annons i BT där Sjöstjärnans ridläger i Ulricehamn sökte personal omgående. Jag ringde hela förmiddagen och antingen så var inte rätt person där eller så var det ingen som svarade, men när jag äntligen fick tag på rätt person så var platsen redan tillsatt :( Synd, att jobba med hästar, även om det låter dumt, hade varit det bästa! iomed att jag hade fått det med kort varsel och det hade inte rört sig om så lång tid. Att arbeta med hästar på sommaren måste var bland det bästa som finns!


Kommentarer
nathaliesafko!!

du ska ha en bild i ramen på MIG inser du väl!! :D ♥

2009-06-24 @ 23:04:32
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/
lvosids

DU SKA HA EN BILD PÅ MIG OCH OSCAR !!!!

2009-06-28 @ 11:30:12
lvosids

DU SKA HA EN BILD PÅ MIG OCH OSCAR !!!!

2009-06-28 @ 11:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0