What to do today?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag...

Jag behöver åka till stan och köpa något rosa, och eventuellt en billig vit top. Det är fest hos en kompis imorgon och klädtemat är Black & White with a touch of pink. Jag har inga vita toppar som jag direkt vill ha på mig imorgon, jag är lite rädd om dem och skulle jag få något spillt på mig så skulle jag tycka synd om den som spillde. Och vad ska jag ha för rosa? Skulle nog inte vilja ta på mig scarfen jag fick av Arvid och Maria - den är alldeles för fin!

Men samtidigt så vill jag åka upp till stallet, men nu såhär mitt på dagen är det för varmt för båda mig och pållen att göra något överhuvudtaget ändå, så jag vet inte hur jag ska göra. Jag kanske hinner med båda?


Kommentarer
KIM

Det är boken om Carlisle's liv som eftertraktad ungkarlsvampyr, så klart!! GRAWR! ;D

2009-06-28 @ 14:06:19
URL: http://heymoon.blogg.se/
carlisles största fan

Och bara så du vet ska vi luncha ihop på McDonalds och få nya fina glas någon gång den här veckan! WHOHOO!

2009-06-28 @ 14:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0