EFTERLYSNING!!!!!!

GAH! Alla som känner mig, ifrån skolan åtminstone, vet hur mycket jag är dependent på mina kollegieblock och hur mycket tid jag lägger ned på dem.

Men nu har katastrofen inträffat! Ett av mina kollegieblok från höstterminen i tvåan har försvunit och står inte att finnas! Den har inte varit andvänd på jääääteläänge och jag och mamma har vänt uppochned på hela huset men vi kan fortfarande inte hitta den. Men jag är helt säker på att den ligger här hemme någonstans. Om det skulle vara så att jag har glömt den hemma hos någon så kan ni väll snälla säga till, jag behöver den NU! Detta betvivlar jag dock, eftersom jag inte kan påminna mig om att jag har haft den utanför huset sedan jag tog hem den ifrån skolan. Jag vet att den inte finns i skåpet i skolan. Det är bara tråkig biologi i den... Var kan den vara!?!?!? 

 

Så här ser mönstret ut.
Har någon sett den!?


Kommentarer
KIM

hahahaha vet du vad?!

jag ringde efter SEKURITY idag xD haha

2009-03-15 @ 19:40:44
URL: http://heymoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0