Studiedagarna har kommit till ett slut...

...och skolan med lektioner börjar igen efter avslutade MOCKS i torsdags. Lite tråkigt, det måste ni hålla med om, men det finns iallafall inga fruktansvärt plågsamma uppsatser kvar! Den sista lämnades in i fredags och nu är det enbart plugg som gäller i 7 veckor fram till EXAM.

Jag har inte ridit i helgen, min söndag var ju full av iskall blåst och snö. Cassie, fick en lite promenad igår iallafall, vtrinären har ju uppmanat att han ska röra på sig för att han inte ska bli sämre i sin sjukdom... Istället har jag tagit det lugnt och spelat Knights of the Old Republic 2 The Sith Lords och efter att ha spelat första spelet så var detta det säääämst jag spelat. Buggar överallt och fruktansvärt lååååååååååånga och sega problem... Tråkigt. Jag la ner det ganska snabbt.

Igår åkte jag och mamma till mormor och morfar i Göteborg. det var lika mysigt som alltid, men vistelsen blev kort eftersom jag skulle ta hand om Cassie. Men väl på V:a Frölunda torg och inne på David Bagare så köpte vi Wienersemlor ^^ Mmm! Winerbröd i form av semlebullar med mandelmassa, vaniljkräm, grädde också förstås ett skuret lock med florsocker på toppen! Mycket bra uppfinning! =D

Idag bar det av till en vanlig lunch med Jenny och Sara på Cafe Viskan med hallonpannacotta till efterrätt. Jag köpte ett svart linne och en ny ögonskugga (brun palett) på H&M och en svart kjol på Gina Tricot. (Jag irriterar mig något så fruktansvärt att amn inte får stämplar när man handlar för 249:- det fattas EN krona. Snålt...) Det krävs en uppdatering i min garderob, en rejäl en, men jag måste spara pengar till att finansiera balbestyren. Killar har det bra, det räcker med en biljett till middagen och en smoking, sen var det klart. Annat än för tjejjer; klänning, smink, frisyr, biljett, skor, smycken... Suck...


Kommentarer
Sawrah C

Men snuttan :D Du tycker väll att det är lite kul också med smycken, skor (som jag tyckte var urläckra), frisyr, smink och klänning :P Annars kunde väll du lika gärna kört på smoking du med :D Skulle sett lika stunning ut i den med ^^

2009-03-11 @ 20:18:09
URL: http://carlssonsara.blogspot.com/
kerre

haha ok, lite guilty as charged... :P haha nej men jg är nog inte riktigt den som skulle klä sig i kostym överhuvudtaget...^^

2009-03-11 @ 20:57:08
URL: http://kerstin.bjorkengren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0