Utmanad av Kim (2)

Muahahaha!
Jag har blivit utmanad av Kim. Nu ska vi se vad jag kan komma på för intressanta saker att berätta för er!  

Regler: Berätta 7 saker om dig själv, utmana 7 andra bloggare, länka till den som gav dig utmaningen och skriv en kommentar hos de utmanade.


Här kommer sju saker om mig:

- Jag har ridit sen jag var 11år och jag grät i bilen på vägen hem från min sista lektion på Borås Ridhus förra våren.

- En gång när trillade av så hänge jag kvar i ett träd. Hästen fortsatte framåt och jag var tvungen att släppa taget på en fallhöjd på ca1,50-2m. XD

- Jag har aldrig varit ett mattesnille och jag har alltid legat precis på gränsen till IG på alla matteprov så ni skulle ha sett min min när jag fick 19 av 20 poäng på min matteuppsats nu i trean. Det blir en 7:a av 7 i betyg. =D

- Jag var med i Hästmagasinet nr26 i augusti förra året tillsammans med hästen Creon. (typ 10 bilder :D)

- Jag går IB (International Baccalaureate) vilket är rena självmords utbildningen i form av att man drivs till vansinne...

- Ja, just det ja! Jag hatar fotboll men hejar naturligtvis på Sveriges äldsta, bästa och anrikaste fotbollslag ÖIS!!!!!!!

- Jag har tre bröder som jag fortfarande bråkar och brottas med så fort jag får chansen, och jag ska slå deras gymnasiebetyg!

Jag utmanar dessa personer:

Sawrah
Jenny A
Jenny F
Nathalie
Kusin Lovisa
Louise


Kommentarer
LLOOVISA

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!!!!

2009-03-17 @ 17:44:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0