Utmanad av Kim

Hur ska detta sluta?

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

Detta är svårare än du tror? Ha, jag kan allt. Släng er i väggen! Nu kör vi!

1. Vad heter du?: Kerstin

2. Ett ord på fyra bokstäver: Kola

3. Flicknamn: Karolina


4. Pojknamn: Kalle

5. Yrke : Kalle Anka Tecknare (det ville jag bli när jag var liten :) Jag var/är framtidens don Rosa :D)

6. Färg: Kungsblå

7. Klädesplagg: Kjol

8. Mat: Kyckling (varför tänkte du inte på det Kim? haha)

9. Sak i badrummet: Krimskrams (synd att man inte får skriva samma som Kim, ASGARV!!! :D)

10. Plats/stad: Karlskrona :D

11. En orsak att vara sen: Korkad busschaufför

12. Något man skriker: KLANT!

13. Film: Knocked Up

14. Något man dricker: Kappuccino

15. Band: Keane

16. Djur: Känguru

17. Gatunamn: Kungsports Avenyn

18. Bil: Kia (det finns ju bara ett!)

19. Sång: Kärleken är Sann

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Kubb



Jag utmanar: Sawrah, Jenny, Nathalie, Louise och Lovisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0