Hyper

Samma med svenska provet som jag hade på eftermiddagen. Helt omöjligt att spekulera kring hur det gick. Det känns inte som att jag skulle vilja hoppa och tjuta av glädje på stället, å andra sidan så kände jag likadant förra gången och då gick det ju bra. Synd bara att det inte är dem proven som räknas... Snart hoppas jag på att mina prov försvinner i posten...

Swedish P1





Jag har en klump i halsen, skrivkramp och prestationsångest. Kunde jag ha skrivit mer om jag inte hade vart så jävla seg? Kunde jag ha citerat mer från texten i paragrafen som handlade om struktur? Svar: Defenetivt JA!

Ok, två texter som handlar om ånglok utifrån olika perspektiv. En 5 paragrafer lång uppsats med tre grundläggande ideer med fokus på författarens stilmedel... Det gick okej. Men jag önskar att det var MOCKS nu istället. för jag tror att MOCKS gick bättre än i denna.

English P1


Kommentarer
Fjellseth

STYCKEN STYCKEN STYCKEN! Inte paragrafer i svenska. Haha, nu kan du få igen för tillrättavisning ;)

2009-05-05 @ 07:08:38
KERRE!!!!

när det gäller engelska är det paragrapher oavset om jag pratar på svenska eller inte... men men jenny, jag förstår att det inte är så lätt när man bara har Engelska B där man får lära sig att skriva mail på sin höjd...

2009-05-05 @ 18:00:00
URL: http://kerstin.bjorkengren.se
polisen

det stavas faktiskt definitivt! ^^

2009-05-05 @ 18:23:02
URL: http://aderssonjenny.blogspot.com
KERRE!!!!

ja ja jenny... ^^

2009-05-05 @ 20:27:29
URL: http://kerstin.bjorkengren.se
Fjellseth

Det var inte jag som skrev det.. But I can see that polisen knows his or hers stuff :))

2009-05-09 @ 18:14:48
Fjellseth

Haha! Såg nu att det var två Jennyisar ^^

2009-05-09 @ 18:15:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0