Körresa till Skagen

Nu har jag packat allt vad jag kan, de små sakerna som är kvar får åka ner i väskan imorgon. Borås Kammarkör åker till Skagen där vi ska sjunga i Svenska kyrkan där. Sedan så får vi se om vi inte kan sjunga till oss gratis inträde någonstans ^^ Sedan ska vi gå på Skagenmuséet där och lite annat kul! Det får ni läsa om när vi kommer hem! Halv åtta imorgon avgår resan till Göteborg för att därifrån ta sig till Fredrikshamn med färjan.

Och vet ni vad. Mitt sommarlov har redan börjat =D Igår hade jag mitt sista prov. Det innebär att jag inte har några EXAMS kvar! Hur skönt som helst! Och det innebär även att jag inte har några lektioner överhuvudtaget! Det har jag verkligen förtjänat! Jag hoppas att det blir bra betyg, jag vill verkligen ha minst 32 poäng... Det är illa annars! Annars får jag väll ta retakes i november. Det blir nog bra... Hoppas jag...

Geography P1

Geography P2


Och jag kan inte vänta tills att jag kommer hem, även om det ska bli hur kul som helst att åka till Danmark. Men Sara (yatzys ägare) ringde innan och kan ni tänka er!? Dem har köpt en till häst!!!!!! =D =D =D WIIHUUUU!!! Ett halvblod, fux med en stjärn. Verkligen hur kul som helst! Den kommmer på lördag så jag får inte se den då men, jag åker upp det första jag gör på måndag! Tracy heter den... ÅÅ jag kan inte vänta, är så nyfiken på hur den är i lynnet och att rida. Dubbelt så många ridyurer för Kerstin i sommar! =D

Ha det bra allihopa i helgen!

Peace!


Kommentarer
apler

uppdatera bloggen Kerstiiin ;)

2009-06-06 @ 19:11:36
URL: http://louiseapler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0